مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 11:552023-12-13فرهنگي

ارائه نمایش نامه های برگزیده هجدهمین جشنواره هنر های نمایشی کانون برای تولید تئاتر


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، نمایش نامه های برگزیده هجدهمین جشنواره هنر های نمایشی به عنوان منبع مورد تایید و پیشنهادی، - نمایش نامه های برگزیده هجدهمین جشنواره هنر های نمایشی کانون در حالی برای تولید تئاتر به مراکز کانون در سراسر کشور ارسال شد که فراخوان نوزدهمین دوره این رویداد هنری به تازگی منتشر شده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، نمایش نامه های برگزیده هجدهمین جشنواره هنر های نمایشی به عنوان منبع مورد تایید و پیشنهادی، برای استفاده گروه های نمایشی شرکت کننده در نوزدهمین جشنواره هنر های نمایشی در اختیار مراکز کانون در سراسر کشور قرار گرفت.

بخش تولید متن نمایشی هجدهمین جشنواره هنر های نمایشی یکی از مهم ترین بخش هایی است که می تواند به کشف استعداد های مربیان و ارایه الگو های درست و اصولی نمایش نامه نویسی منجر شود.

برهمین اساس هجدهمین جشنواره هنر های نمایشی ضمن توجه به تولید تئاتر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به تولید متون خلاق و نو و در عین حال دارای پردازش اصولی از سوی داوران این رشته پرداخته و 15 نمایش نامه برگزیده که ازسوی مربیان کانون نوشته شده را گردآوری و مدون کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه نمایش نامه های برگزیده هجدهمین جشنواره هنر های نمایشی کانون برای تولید تئاتر

ارائه نمایش نامه های برگزیده هجدهمین جشنواره هنر های نمایشی کانون برای تولید تئاتر