مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 19:452023-12-05سياسي

آموزش حل مساله به حلقه های میانی، هدف رویداد پیشگام است


با توجه به تاکید دولت سیزدهم بر مردمی سازی و فعال کردن حلقه های میانی رویکرد رویداد پیشگام حل مساله توسط گروه های مردمی است.

- به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد سلوک در نشست خبری که ظهر امروز در سازمان تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: رویداد پیشگام، یک رویداد آموزشی است که تلاش می کند تیم ها، سمن ها، تشکل های مردمی و به طور کلی حلقه های میانی که دغدغه هایی در زمینه های استانی ملی و تمدنی دارند با روش های حل مسئله آشنا شوند و بتوانند برای دغدغه های خود از راه های عملیاتی به پاسخ برسند.

وی با اشاره به برگزاری دومین دوره رویداد پیشگام در قزوین، ادامه داد: منتورهایی در کنار تیم های شرکت کننده در پیشگام قرار می گیرند که به طور جدی با مسائل کشور روبرو شده اند و در این زمینه تجربه دارند در واقع شبکه مربی که کنار تیم ها قرار می گیرند با مسائل مختلف روبرو شده اند و پیشگام هم به دنبال این است که شرکت کنندگان فرایند جدی درگیری با مساله را امتحان کنند.

دبیر اجرایی رویداد پیشگام تصریح کرد: این رویداد می خواهد یک سری نگرش های پایه در حوزه حل مسائل کشور در افراد تأثیرگذار و نخبه ایجاد کند و این افراد در یک فرایند میدانی با حل مساله آشنا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش حل مساله به حلقه های میانی، هدف رویداد پیشگام است

آموزش حل مساله به حلقه های میانی، هدف رویداد پیشگام است