مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 15:552023-11-24سياسي

بسیج در اوج عقلانیت و احساس، در نهایت اخلاص است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه بسیجیان گام دو انقلاب باید با اخلاص تر و مجهزتر باشد و باید بسیج در همه عرصه ها ورود کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مریوان، مهدی رمضانی در اجتماع بسیجیان شهرستان مریوان اظهار داشت: بسیجیان کسانی هستند که با از جان گذشتگی و اخلاص به ندای امام لبیک گفتند.

  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه پیروزی شکوهمند انقلاب شکوهمند توسط پیرمردی با اخلاص و متکی به خدای متعال انجام گرفت، افزود: در سال 42 زمانی که مأمور ساواک می خواست امام را دستگیر کند، گفت با کدام یار می خواهی انقلاب کنید و امام با بصیرت نافذ و تفکر عمیق  گفتند سربازان من در گهواره اند .

وی ادامه داد: آنها روزها مردانی همچون قاسم سلیمانی ها خردسال بودند و بعدها انقلابی می سازند که امروز از رویش همین پرچم هاست .

رمضانی تصریح کرد: زمانی که امام دستور تشکیل بسیج مستضعفین را داد، فقط برای ایران و جبهه اسلام نبود بلکه برای عمق نگاه امام بسیج مستضعفین کل جهان بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: امروز در کلام رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم آمده است که شکل گیری تمدن شکوهمند اسلام، زمینه ساز ظهور خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج در اوج عقلانیت و احساس، در نهایت اخلاص است

بسیج در اوج عقلانیت و احساس، در نهایت اخلاص است