مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 08:402023-12-09سياسي

تحقق 100 درصدی مصوبات گاز رسانی روستایی سفر رییس جمهور به زنجان


مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از اجرایی شدن 100 درصد مصوبات گاز رسانی به روستاهای استان زنجان در دور نخست سفر ریاست جمهوری به استان زنجان خبر داد.

- رحیم سلیمانی نژاد، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان امروز در گفت وگو با فارس با اشاره به اینکه در دور نخست سفر ریاست جمهوری و هیات دولت به استان زنجان، اجرای 38 طرح روستایی و دو طرح صنعتی در قالب دو مصوبه برای شرکت گاز زنجان به تصویب رسید، اظهار داشت: مصوبات سفر استانی رییس جمهور به استان زنجان دو دسته کلی شامل گاز رسانی به 38 روستا بود که به صورت 100 در صدی به بهره برداری رسیده و دسته دوم نیز مصوبه تامین گاز دو شهرک صنعتی استان بود که در حال تکمیل پروژه است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه با تحقق مصوبات روستایی در حال حاضر همه روستاهای مورد نظر به شبکه گاز رسانی متصل شده و از خدمات گاز رسانی بهره مند می شوند، افزود: برای تکمیل گازرسانی 38 روستای استان 104 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی از پیشرفت 60 درصدی مصوبات صنعتی خبر داد و خاطر نشان کرد: هم اکنون شهرک صنعتی افق ابهر از نعمت گاز طبیعی برخوردار است.

سلیمان نژاد دیگر مصوبه صنعتی سفر رییس جمهور به استان زنجان را گاز رسانی به شهرک صنعتی شهید شهریاری زنجان اعلام کرد و افزود: مجوز امکان سنجی گازرسانی به شهرک صنعتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 100 درصدی مصوبات گاز رسانی روستایی سفر رییس جمهور به زنجان

تحقق 100 درصدی مصوبات گاز رسانی روستایی سفر رییس جمهور به زنجان