مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 12:302023-12-07سياسي

جهاد تبیین ضرورت امروز جامعه است/ کسب رتبه نخست خوزستان در طرح آموزش هنر


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان این که جهاد تبیین به عنوان یک ضرورت مطرح است، گفت: همه باید در راستای تحقق هر چه بیشتر جهاد تبیین گام بردارند.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان این که جهاد تبیین به عنوان یک ضرورت مطرح است، گفت: همه باید در راستای تحقق هر چه بیشتر جهاد تبیین گام بردارند.

مجید منادی امروز، 16 آذرماه در آیین آغاز جام رسانه امید در اهواز، با اشاره به تشکیل کارگاه عمرانی در خوزستان اظهار کرد: انتخابات مرکز امید است؛ مردم با امید پای صندوق های رای می روند و بعد نتیجه آن را در زندگی خود می بینند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه حضرت آقا چهار محور برای انتخابات تعیین کرده است، افزود: مهم ترین و اصلی ترین راهبرد در انتخابات، ابتدا حضور مردم و بعد آرامش و امنیت انتخابات است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: باید تلاش شود مردم آگاه و با نگاه درست پای صندوق رای حاضر شوند و دیگران را هم برای شرکت در انتخابات ترغیب کنند تا صحنه گرم و پرشوری رقم بخورد.

وی با اشاره به برخی از مشکلات مردم خوزستان، گفت: مسائل خوزستان با حضور در انتخابات و انتخاب درست و صحیح، قابل برطرف شدن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین ضرورت امروز جامعه است/ کسب رتبه نخست خوزستان در طرح آموزش هنر

جهاد تبیین ضرورت امروز جامعه است/ کسب رتبه نخست خوزستان در طرح آموزش هنر