مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 14:502023-12-13دانش

برنامه های هفته پژوهش و فناوری در فارس اعلام شد/ تجلیل از 46 پژوهشگر برتر


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شیراز به تشریح ویژه برنامه های هفته پژوهش استان فارس و دانشگاه شیراز و همچنین گزارشی از برخی دستاوردهای پژوهشی دانشگاه در سال گذشته پرداخت.

- ایسنا/فارس معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شیراز به تشریح ویژه برنامه های هفته پژوهش استان فارس و دانشگاه شیراز و همچنین گزارشی از برخی دستاوردهای پژوهشی دانشگاه در سال گذشته پرداخت.

علی حفیظی امروز، 22 آذرماه با بیان اینکه طبق روال هر سال، دانشگاه شیراز مجری برنامه های هفته پژوهش استان فارس است، گفت: به مناسبت هفته پژوهش و فناوری، نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان فارس از روز 28 آذرماه، در قالب 30 غرفه، در مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز با شرکت دانشگاه ها، صنایع، دستگاه های اجرایی و پارک های علم و فناوری استان برپا خواهد شد.

وی ادامه داد: آیین تقدیر از پژوهشگران و فناوران برگزیده استان نیز روز، 29 آذرماه با حضور مسؤولان استانی در همان مکان برگزار خواهد شد و در این مراسم، از حدود 46 پژوهشگر برتر دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی استان و 7 شرکت برتر دانش بنیان تقدیر خواهد شد.

حفیظی با یادآوری اینکه شعار هفته ملی پژوهش و فناوری امسال، پژوهش و فناوری؛ پیشران رشد تولید و مهار تورم است، گفت: در بازه زمانی هفته پژوهش، نشست های مختلفی در زمینه ارتباط دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های هفته پژوهش و فناوری در فارس اعلام شد/ تجلیل از 46 پژوهشگر برتر

برنامه های هفته پژوهش و فناوری در فارس اعلام شد/ تجلیل از 46 پژوهشگر برتر