مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 20:002023-12-14سياسي

مأموریت رییسی به بذرپاش و دهقان برای برطرف کردن موانع حقوقی طرح ریلی رشت-آستارا


در جلسه بررسی آخرین وضعیت مهمترین طرح های ریلی و تزانزیتی کشور، رییس جمهور به وزیر راه و شهرسازی و معاون حقوقی ریاست جمهوری مأموریت داد اقدامات لازم را برای برطرف کردن موانع حقوقی طرح ریلی رشت-آستارا انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جلسه بررسی آخرین وضعیت مهمترین طرح های ریلی و تزانزیتی کشور و راهکارهای تسریع در اجرا و تسهیل تأمین مالی این طرح ها به ریاست آیت الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور برگزار شد.

آیت الله رییسی عصر امروز پنجشنبه در ادامه نشست های رفع موانع رونق تولید و گره گشایی و تسریع در تکمیل پروژه های کلان کشور ، ضمن قدردانی از تلاش های مدیران دست اندرکار برای ارتقاء ظرفیت های ترانزیتی و حمل و نقلی کشور، با اشاره به توضیحات ارائه شده از سوی وزیر راه و شهرسازی درباره مسیر رشت-کاسپین تلاش بیشتر مسئولان برای تکمیل و بهره برداری از این مسیر تا پیش از پایان سال 1402 را ضروری خواند.

همچنین با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازارائه شده در این جلسه درباره افتتاح ناقص خط آهن یزد-اقلید پیش از تکمیل طرح در آخرین روزهای دولت قبل، رییسی خواستار تسریع در تخصیص منابع لازم برای تکمیل و بهره برداری از این طرح تا پایان سال جاری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأموریت رییسی به بذرپاش و دهقان برای برطرف کردن موانع حقوقی طرح ریلی رشت-آستارا

مأموریت رییسی به بذرپاش و دهقان برای برطرف کردن موانع حقوقی طرح ریلی رشت-آستارا