مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 10:262023-12-02سياسي

عملیات طوفان الاقصی بزرگترین شکست سیاسی رژیم صهیونیستی را رقم زد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری  فارس از ایلام، حسن بهرام نیا استاندار ایلام صبح شنبه 11 آذرماه در جلسه شورای اداری استان با گرامیداشت 10 آذرماه سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس گفت: شهید مدرس یک رجل سیاسی بود که جان خود را فدای حفظ استقلال کشور و مبارزه با استبداد کرد.

وی افزود: این شهید گرانقدر با تحمل مصائب و سختی ها در راه اعتلای دین و استقلال کشور مبارزه کرد و پس از 9 سال تبعید در سخت ترین شرایط به شهادت رسید.

استاندار ایلام مجلس را نماد حاکمیت مردم عنوان کرد و ادامه داد: شهید مدرس علیرغم اینکه یک مجتهد دینی بود اما یک شخصیت سیاسی هم بود و امید آنکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی بتوانند در این مسیر با نصب العین قرار دادن سبک و سیاق و سیره شهید مدرس بتوانند در مجلس نقش آفرینی کنند و برای همه نمایندگان محترم در مجلس شورای اسلامی تا پایان دوره آرزوی توفیق داریم.

بهرام نیا در ادامه با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونسیتی در حمله به غزه و کشتار بی رحمانه کودکان و زنان گفت: رژیم صهیونسیتی دست نشانده آمریکا است و حدود یک سوم کابینه دولت آمریکا، صهیونیست ها هستند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: از سال 1948 به بعد، رژیم صهیونسیتی برای مدتی نتوانست دستاوردی داشته باشد و تلاش های فراوانی در دست آوردهای سرزمینی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات طوفان الاقصی بزرگترین شکست سیاسی رژیم صهیونیستی را رقم زد

عملیات طوفان الاقصی بزرگترین شکست سیاسی رژیم صهیونیستی را رقم زد