مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 10:252023-12-14سياسي

انتقال تکنولوژی مسکن، حمل ونقل و محیط زیست از چین به شهرداری تهران


معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: ما در مذاکرات با چین تنها به دنبال واردات نبودیم و انتقال تکنولوژی در زمینه مسکن، محیط زیست و حمل و نقل نیز دنبال شد.

- معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: ما در مذاکرات با چین تنها به دنبال واردات نبودیم و انتقال تکنولوژی در زمینه مسکن، محیط زیست و حمل و نقل نیز دنبال شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لطف اله فروزنده در اولین همایش نهضت تأمین مالی شهر با بیان اینکه هدف اصلی ما این است که توان علمی کارشناسان شهرداری افزایش پیدا کند، اظهار کرد: ما بازیگران مختلفی را در صحنه مالی داریم که باید با برنامه منسجم امور را پیش ببرند که اولین نقش را حاکمیت شامل مجلس و دولت ایفا می کنند که از این دو بخش جهت نگاه ظرفیت ساز برای شهرداری ها تقدیر می کنیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم بستری فراهم شود که شهرداری ها در برنامه های مالی خود موفق شوند، تصریح کرد: بازیگر دیگر ما سرمایه گذاران مردمی هستند که استقبال بسیار خوبی از مشارکت با شهرداری ها دارند؛ استفاده از توان مردمی یکی از برنامه های تحولی تمام شهرداری هاست و می دانیم که بدون مشارکت سرمایه گذاران آنچنان که باید موفق نخواهیم شد.

فروزنده با تأکید بر جلب مشارکت عمومی برای پیشبرد پروژه ها و تأمین منابع اقتصادی جامعه، گفت: هم اندیشی و آغاز اقدامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال تکنولوژی مسکن، حمل ونقل و محیط زیست از چین به شهرداری تهران

انتقال تکنولوژی مسکن، حمل ونقل و محیط زیست از چین به شهرداری تهران