مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 11:202023-12-06بين الملل

دیدارهای منطقه ای پوتین همزمان با تنش در اردوگاه اوکراین و غرب


یک رسانه آمریکایی با اشاره به این که در سفر آتی رییس جمهور روسیه به منطقه و مذاکرات آتی او با رییس جمهور ایران در مسکو به مسئله جنگ اوکراین نیز پرداخته خواهد شد، - یک رسانه آمریکایی با اشاره به این که در سفر آتی رییس جمهور روسیه به منطقه و مذاکرات آتی او با رییس جمهور ایران در مسکو به مسئله جنگ اوکراین نیز پرداخته خواهد شد، با استناد به برخی گزارش ها در رسانه های روسی مطرح کرد که مسکو در شرایط کنونی، با برگزاری مذاکرات صلح با اوکراین مخالفتی نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه نزدیک به دموکرات های آمریکا، سفر آتی ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه به منطقه را که در آن برای گفت وگو درباره مسائل دوجانبه، بین المللی و نفتی به عربستان سعودی و امارات عربی متحده می رود، سفری نادر خوانده است.

روزنامه نیویورک تایمز نوشته است: این سفری بخشی از دیدارهای دیپلماتیک رییس جمهور روسیه در هفته جاری خواهد بود؛ او قرار است روز پنج شنبه در مسکو، میزبان سید ابراهیم رییسی رییس جمهور ایران باشد؛ کشوری که یکی دیگر از بازیگران مهم منطقه ای است.

پوتین که از آغاز جنگ اوکراین در فوریه 2022 تنها به چین، ایران و برخی کشورهایی که پیشتر، عضو اتحادیه جماهیر شوروی بوده اند سفر کرده است، بنابر اعلام دمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین، قرار است امروز (چهارشنبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدارهای منطقه ای پوتین همزمان با تنش در اردوگاه اوکراین و غرب

دیدارهای منطقه ای پوتین همزمان با تنش در اردوگاه اوکراین و غرب