مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 14:352023-12-01اجتماعي

اعمال مراقبت های پس از آزادی برای مرتکبان سرقت های خشن


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران از اعمال مراقبت های پس از آزادی برای مرتکبان سرقت های خشن خبر داد و هدف از آن را نظارت بر این افراد و ارائه حمایت های اجتماعی و مددکاری به آنان اعلام کرد.

- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران از اعمال مراقبت های پس از آزادی برای مرتکبان سرقت های خشن خبر داد و هدف از آن را نظارت بر این افراد و ارائه حمایت های اجتماعی و مددکاری به آنان اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوالفضل نیکوکار درباره راهکارهای کاهش خشونت در جامعه گفت: ارتقاء آگاهی عمومی جامعه و آموزش های شهروندی گام بلند معاونت اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران در پیشگیری از خشونت است.

وی ادامه داد: در همین راستا و با هدف پیشگیری از وقوع جرایم و با هماهنگی های صورت گرفته، برای محکومانی که مرتکب سرقت های خشن شده اند، از طریق مراقبت های پس از آزادی، نظارت ویژه صورت می گیرد و مورد حمایت های اجتماعی و مددکاری قرار می گیرند.

وی ادامه داد: طراحی و ساخت محتواهای مختلف رسانه ای در قالب نماهنگ و بروشور، ارسال پیامک های پیشگیری از خشونت در راستای ارتقاء آگاهی عمومی جامعه و آموزش های شهروندی، همکاری و هماهنگی و استفاده از ظرفیت و توانایی نهادهای مردمی در راستای پیشگیری از خشونت و بکارگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال مراقبت های پس از آزادی برای مرتکبان سرقت های خشن

اعمال مراقبت های پس از آزادی برای مرتکبان سرقت های خشن