مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 01:052023-12-04حوادث

کلاهبرداری تلفنی یا پیامکی در پوشش فروش سکه یا اشیاء عتیقه


سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس از مردم خواست تا به تماس های تلفنی یا ارسال پیامک در پوشش همکاری در فروش سکه تاریخی یا عتیقه از سوی افراد ناشناس اعتماد نکنند.

- ایسنا/فارس سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس از مردم خواست تا به تماس های تلفنی یا ارسال پیامک در پوشش همکاری در فروش سکه تاریخی یا عتیقه از سوی افراد ناشناس اعتماد نکنند.

حمید افرامن در تشریح جزییات این هشدار گفت: اخیراً افرادی سودجو و کلاهبردار با ترفند فریب و بیان مطالب دروغ و بی اساس از آن ها درخواست می کنند در فروش سکه تاریخی یا اشیاء عتیقه با آن ها همکاری کنند.

وی افزود: در این روش که از طریق برقراری تماس تلفنی و یا ارسال پیامک است، فرد کلاهبردار با استفاده از جملات فریبنده از جمله فروش سکه های طلای تاریخی مکشوفه، فرد گیرنده تماس یا پیام را وسوسه کرده و تحریک به همکاری و همراهی می کنند.

افرامن گفت: علی رغم برخورد متعدد پلیس با این موضوع و دستگیری کلاهبرداران بسیاری در این زمینه، اما متاسفانه به دلیل زودباوری مردم و پرسود بودن این مقوله برای کلاهبرداران همچنان شاهد تداوم این نوع کلاهبرداری هستیم.

وی ادامه داد: این کلاهبرداران با تظاهر به اینکه فردی کم سواد بوده و اقدام به فروش سکه و اشیاء عتیقه می کنند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری تلفنی یا پیامکی در پوشش فروش سکه یا اشیاء عتیقه

کلاهبرداری تلفنی یا پیامکی در پوشش فروش سکه یا اشیاء عتیقه