مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 09:452023-11-22سياسي

آخرین وضعیت پروژه های راه سازی در استان قزوین


مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: با اجرا و تکمیل طرح های راه سازی در دست اقدام استان قزوین، شاهد کاهش طول مسیر و تسهیل در تردد خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سیدعلی هاشمی با اشاره به عملکرد اداره نظارت بر ساخت راه های اصلی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، گفت: در استان قزوین طی سنوات گذشته 39 کیلومتر از مسیر بویین زهرا-دانسفهان-رحیم آباد از راه اصلی به بزرگراه 4 خطه ارتقاء یافته است.

وی افزود: طول کل این مسیر 53 کیلومتر است که در حال حاضر عملیات اجرایی در 14 کیلومتر انتهایی محور در حال انجام می باشد و عملیات خاکی و ابنیه فنی در 5 کیلومتر از این مسیر تکمیل شده است.

در این راستا یک لایه آسفالت بیندر نیز اجرا شده و در صورت تخصیص اعتبار مکفی تا پایان سال جاری این 5 کیلومتر بهره برداری می رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین ادامه داد: در محور تاکستان_ آقچه کند_ نیکویه طی سنوات گذشته 2/5 کیلومتر مسیر به راه اصلی ارتقاء پیدا کرده و حدود 3/5 کیلومتر راه اصلی محور تاکستان_آقچه کند در مرحله انجام عملیات تکمیلی شامل تکمیل لایه دوم آسفالت نصب علائم و خط کشی می باشد.

این مسوول پیش بینی کرد: امیدواریم این پروژه با تلاش مضاعف تا 1 ماه آینده به بهره برداری برسد و با اجرا و تکمیل طرح مذکور، رانندگان از کاهش طول این مسیر 29 کیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پروژه های راه سازی در استان قزوین

آخرین وضعیت پروژه های راه سازی در استان قزوین