مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 18:052023-12-10بين الملل

تظاهرات ضد صهیونیستی در دمای انجماد+ فیلم


تظاهرات مردم کشورهای مختلف در حمایت از فلسطینیان همچنان ادامه دارد و دمای زیر صفر نیز مردم حامی فلسطین در بوسنی و هرزگوین را از برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی باز نداشت.

- احساسات ضد صهیونیستی طی ماه های اخیر به شدت افزایش یافته است.

روزنامه اسراییلی هاآرتص با استناد به داده های کارشناسان و موسسات آمریکایی گزارش داد که 694 هزار آمریکایی در تظاهرات حمایت از فلسطین شرکت کرده اند در حالی که تنها 293 هزار آمریکایی برای حمایت از اسراییل تجمع کرده اند.

این رسانه عبری در آماری کلی از تعداد تجمعات در آمریکا نوشت که، بیش از یک میلیون آمریکایی در 2600 راهپیمایی در حمایت از فلسطینی ها یا اسراییلی ها شرکت کرده اند.

 در مجموع نیز یک اندیشکده اسراییلی گزارش داده بود که حدود 95 درصد از تجمعات نقاط مختلف جهان، مختص حمایت از فلسطین بوده است.

با وجود افزایش فشارهای بین المللی علیه رژیم صهیونیستی برای توقف جنگ در غزه، اما بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اخیرا در سخنانی گفته بود با وجود افزایش فشارها، در مقابل آنها خواهد ایستاد و به جنگ در غزه ادامه می دهد.

آمریکا بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی در جنگ علیه غزه بوده و بارها قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل برای آتش بس را وتو کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات ضد صهیونیستی در دمای انجماد+ فیلم

تظاهرات ضد صهیونیستی در دمای انجماد+ فیلم