مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 14:302023-11-22حوادث

پلیس راه اسفراین به بجنورد به بهره برداری رسید


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی گفت: پروژه پلیس راه اسفراین - بجنورد به مساحت 530 مترمربع (450 مترمربع ساختمان اداری و 80 متر مربع موتور خانه) با اعتبار 107 میلیارد ریال احداث شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، پلیس راه اسفراین به بجنورد در خراسان شمالی با حضور ویدئو کنفرانسی امانی، معان وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای و سردار رادان، فرمانده کل انتظامی کشور به بهره برداری رسید.

محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی اظهارکرد: پروژه پلیس راه اسفراین - بجنورد به مساحت 530 مترمربع (450 مترمربع ساختمان اداری و 80 متر مربع موتور خانه) با اعتبار 107 میلیارد ریال احداث شده است.

وی مساحت عرصه این پروژه را 1400 مترمربع ذکر کرد و گفت: پاسگاه های پلیس راه موجب افزایش کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه و کاهش سوانح رانندگی می شود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی افزود: 13 باب پاسگاه و قرارگاه پلیس راه با هدف ارتقای ایمنی، استقرار پلیس راهور و کاهش سوانح رانندگی در سراسر کشور توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افتتاح شد.

پایان پیام/س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس راه اسفراین به بجنورد به بهره برداری رسید

پلیس راه اسفراین به بجنورد به بهره برداری رسید