مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 09:502023-12-05حوادث

انفجار گاز شهری دلیل آتش سوزی منزل مسکونی در نیشابور بود


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: بر اساس بررسی های اولیه دلیل آتش سوزی شب گذشته که در یک منزل مسکونی به وقوع پیوست انفجار گاز شهری بوده است.

- ابوالفضل اسدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با اعلام وقوع انفجار گاز شهری و آتش سوزی منزلی مسکونی در ساعت 21 و 10 دقیقه شب گذشته توسط شهروندان به سامانه 125 آتش نشانی نیشابور، بلافاصله نیروهای نزدیکترین ایستگاه آتش نشانی در کمتر از 4 دقیقه به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه این حادثه در خیابان 17 شهریور به وقوع پیوسته بود، اظهار کرد: به دلیل وسعت حادثه، شدت آتش سوزی و تعداد مصدومین بلافاصله درخواست کمک شد که سه تیم دیگر امداد و نجات و اطفاء حریق از ایستگاه مرکزی به محل اعزام شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور با بیان اینکه در مجموع چهار تیم آتش نشانی در قالب 10 نفر در محل حضور داشتند، بیان کرد: متأسفانه این حادثه 6مصدوم داشت که وضعیت چهار نفر وخیم اعلام شده است.

وی همچنین از فوت یکی از کودکان این حادثه که دختر بوده خبر داد و عنوان کرد: هرچند کارشناسان همچنان در حال بررسی دلیل دقیق حادثه هستند اما بر اساس بررسی های اولیه، دلیل انفجار ناشی از نشست گاز در بخاری بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفجار گاز شهری دلیل آتش سوزی منزل مسکونی در نیشابور بود

انفجار گاز شهری دلیل آتش سوزی منزل مسکونی در نیشابور بود