مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 19:552023-11-23سياسي

بیش از دو هزار هکتار جنگلکاری در کرج محقق شده است


رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در سی و یکمین نشست کمیته سیما و منظر کلانشهرهای کشور گفت: طرح کمربند سبز کرج از پارک جهان نما تا بهشت سکینه، - بیش از یک دهه در کرج تدوام داشته و اکنون بیش از دو هزار هکتار جنگلکاری در کرج محقق شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا عاقلی در سی و یکمین نشست کمیته تخصصی سیما و منظر کلانشهر های کشور گفت: کلانشهر کرج استمرار طراوت، زیبایی و سرسبزی امروز خود را مدیون تلاش های مجموعه زحمتکشان سبزپوش گذشته می داند و جا دارد در این جلسه قدردان تمام زحمتکشان شهر کرج باشم.

عاقلی با بیان اینکه محدودیت منابع آبی امروز یکی از مشکلات توسعه فضای سبز کلانشهر های کشور محسوب می شود، اظهار کرد: این سازمان طی یک دهه گذشته، مجموعه ای از فعالیت های ستادی و عملیاتی را در بخش کاهش سرانه مصرف آب در فضای سبز شهر کرج انجام داده و با تلاش و بهره گیری از سیستم های نوین تلاش می کند مصرف آب شرب در فضای سبز را به حداقل برساند.

وی با بیان اینکه علیرغم تمامی مشکلات سرانه فضای سبز در سال های اخیر کاهش پیدا نکرده بله افزایش هم داشته است، افزود: تکمیل عملیات جنگل کاری باغستان و اجرای طرح کمربند سبز کرج از پارک جهان نما تا بهشت سکینه بیش از یک دهه در کرج تدوام داشته و اکنون فقط بیش از دو هزار هکتار جنگلکاری در کرج محقق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از دو هزار هکتار جنگلکاری در کرج محقق شده است

بیش از دو هزار هکتار جنگلکاری در کرج محقق شده است