مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 14:402023-11-27سياسي

حسینی : جنایات اسراییل آبروی کشورهای مدعی دموکراسی را برد


معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین گفت: کشورهایی که همواره از حقوق بشر دم می زنند، این روزها حمایت از مردم فلسطین را رفتار مجرمانه اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران توانا، سید جلال حسینی معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین در نشست دانشگاه؛ خط مقدم طوفان الاقصی که به میزبانی اجتماع اسلامی دانشجویان و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال برگزار شد، با بیان اینکه مسئله فلسطین تنها مسئله مسلمانان نیست، اظهار کرد: موضوع فلسطین به دلیل ماهیت انسانی آن مسئله تمام انسان های آگاه است، حجم جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی قلب هر انسان آزاده ای را به درد می آورد.

*فرهنگ ایستادگی در برابر ظالم برگرفته از مبانی جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه فرهنگ مقاومت مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: فرهنگ ایستادگی در ظالم برگرفته از مبانی جمهوری اسلامی است و مهم ترین معلم این جریان امام راحل و مقام معظم رهبری بودند، تأثیر این گفتمان به مراتب قوی تر از هرگونه حمایت مالی و نظامی است.

حسینی با اشاره به شعار نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی بیان کرد: پیش از انقلاب اسلامی هیچ محقق و اندیشمندی با نگاه تجربه گرایی باور به تشکیل یک حکومت مستقل و مذهبی نداشت، اما امام راحل بنیان گذار جریان استقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی : جنایات اسراییل آبروی کشورهای مدعی دموکراسی را برد

حسینی : جنایات اسراییل آبروی کشورهای مدعی دموکراسی را برد