مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 22:452023-12-09سياسي

آموزش رابطان ادارات را برای تحقق سند فرهنگی در دستور کار قرار گیرد


امام جمعه شیراز در شورای فرهنگ عمومی، آموزش رابطان ادارات را برای تحقق سند فرهنگی خواستار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام روز شنبه در صد و چهل و یکمین شورای فرهنگ عمومی فارس افزود: هر دستگاه باید یک رابط برای ارتباط با دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی داشته باشد تا با ارتباط حضوری و مستقیم وظایف دستگاه خود در قبال تحقق نقشه مهندسی فرهنگی را پیگیری کند و گزارش ارائه دهد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: نیاز به آموزش رابطان دستگاههای اجرایی و ادارات برای شناخت و عمل به تحقق سند مهندسی فرهنگی فارس جدی است.

وی تاکید کرد: اگر به دنبال اجرایی شدن نقشه مهندسی فرهنگی فارس در عمل باشیم باید دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی با مسئولان دستگاه ها تعامل حضوری داشته باشد و تنها بررسی عملکرد ارسال شده آنها کافی نیست.

نماینده ولی فقیه در فارس، مصوب کرد: عملکرد دستگاه ها در قبال سند مهندسی فرهنگ استان به عنوان یکی ار مولفه های ارزیابی در جشنواره شهید رجایی سنجیده شود.

وی با بیان اینکه کلان مساله فرهنگی ما ترویج سبک زندگی اسلامی است، به دبیرخانه بزرگداشت آیت الله شهید دستغیب ماموریت داد تا طی یک سال آینده با بررسی آثار قلمی و گفتاری این عالم شهید، تولیدات فرهنگی در این ارتباط استخراج و منتتشر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش رابطان ادارات را برای تحقق سند فرهنگی در دستور کار قرار گیرد

آموزش رابطان ادارات را برای تحقق سند فرهنگی در دستور کار قرار گیرد