مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 13:402023-11-30بين الملل

پاسخ منفی خانواده اسیر صهیونیستی به درخواست دیدار نتانیاهو


کانال 13 رژیم صهیونیستی گزارش داد، خانواده «آلما آبراهام» که پس از آزادی از غزه در بیمارستان سوروکا بستری شد، درخواست نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای ملاقات با آنها را رد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، رسانه های صهیونیستی چهارشنبه شب گزارش دادند، خانواده یکی از اسرای اسراییلی که طی مبادله اسرا از غزه آزاد شده، به درخواست بنیامین نتانیاهو برای دیدار با آن ها پاسخ منفی داده است.

طبق گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب فلسطین، کانال 13 رژیم صهیونیستی گزارش داد، خانواده آلما آبراهام که پس از آزادی از غزه در بیمارستان سوروکا بستری شد، درخواست نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای ملاقات با آنها را رد کرد.

از سوی دیگر رسانه های صهیونیستی گزارش دادند، (رژیم) اسراییل باید از میانجی ها بخواهد که از استقبال مردمی که هر شب توسط حماس ترتیب داده می شود و اسرای اسراییلی به صلیب سرخ تحویل داده می شوند، جلوگیری کنند.

آتش بس موقت ساعت 7 صبح امروز پنجشنبه به وقت محلی پایان خواهد یافت و تلاش های دیپلماتیک برای تمدید این آتش بس ادامه دارد.

گروه های مقاومت فلسطین روز شنبه 15 مهرماه برابر با هفتم اکتبر 2023 عملیات غافلگیر کننده ای با نام طوفان الاقصی را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ منفی خانواده اسیر صهیونیستی به درخواست دیدار نتانیاهو

پاسخ منفی خانواده اسیر صهیونیستی به درخواست دیدار نتانیاهو