مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 13:302023-12-04اجتماعي

برخی دانش آموزان فاقد کتاب درسی در برخی دروس هستند


با گذشت دو ماه و نیم از آغاز سال تحصیلی گذشته اما متاسفانه برخی دانش آموزان فاقد کتاب درسی در برخی دروس هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه اصغر قراخانلو مدیر آموزش و پرورش ساوه در جمع خبرنگاران گفت: ثبت سفارش کتاب درسی دانش آموزان  از اردیبهشت ماه  شروع شده و با آغاز سال تحصیلی توزیع آنان میان دانش آموزان  آغاز شده است.

وی با اشاره به این که با گذشت دو ماه و نیم از آغاز سال تحصیلی گذشته اما متاسفانه برخی دانش آموزان فاقد کتاب درسی در برخی دروس هستند؛ افزود: جا به جایی برخی کارشناسان توزیع در آموزش و پرورش استان و بکارگیری در سایر واحدها و نیز عدم توزیع از وزارتخانه و عدم ثبت نام دانش آموزان اتباع بیگانه در سامانه جهت دریافت کد برای ثبت کتاب   بوده است.

وی با اشاره به این که 500 هزار کتاب درسی در شهرستان ساوه توزیع می شود، ادامه داد: از این میزان یک هزار و 500 کتاب هنوز تامین نشده که با رایزنی های انجام شده تا یک هفته آینده در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت که این کتاب ها مربوط به هنرستان ها است.

وی اظهار کرد: کتابهای درسی رشته های فنی وحرفه ای و کارودانش به دلیل اینکه ثبت نام دانش آموزان تا آخرین روزهای شهریور و تا اوایل مهرماه کامل نمی شود، هر سال با تاخیر تامین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی دانش آموزان فاقد کتاب درسی در برخی دروس هستند

برخی دانش آموزان فاقد کتاب درسی در برخی دروس هستند