مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 00:552023-12-15ورزشي

دیدار اعضای تیم ملی هندبال بانوان با سفیر ایران در دانمارک


اعضای تیم ملی هندبال بانوان بعد از پایان مسابقات جهانی و در آستانه بازگشت به ایران، با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در کپنهاگ، با «افسانه نادی پور» سفیر ایران در دانمارک و جمعی از خانواده های ایرانیان مقیم کپنهاگ دیدار کردند.

- اعضای تیم ملی هندبال بانوان بعد از پایان مسابقات جهانی و در آستانه بازگشت به ایران، با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در کپنهاگ، با افسانه نادی پور سفیر ایران در دانمارک و جمعی از خانواده های ایرانیان مقیم کپنهاگ دیدار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نادی پور ضمن قدردانی از تلاش تیم بانوان ایران در این مسابقات جهانی، حضور این تیم را بسیار مهم و ارزشمند خواند و ابراز امیدواری کرد با حمایت بیشتر مسئولین ورزش کشور و همین طور تلاش مضاعف ورزشکاران بخش ورزش بانوان بتواند حضور پررنگ تری در میادین بین المللی داشته باشد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در این ملاقات تاکید کرد: تیم ملی بانوان هندبال ایران، با تلاش و همت خود، نشان داد که می تواند در سطح جهانی نیز حاضر و حرفی برای گفتن داشته باشد.

روند بسیار مثبت است و با تلاش نتیجه نیز قطعا در آینده بهتر خواهد شد.

من از همه اعضای این تیم تشکر می کنم که با افتخار، نام ایران و به ویژه حضور بانوان ایرانی را در مسابقات جهانی و به ویژه کشورهای اروپایی مطرح نمودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار اعضای تیم ملی هندبال بانوان با سفیر ایران در دانمارک

دیدار اعضای تیم ملی هندبال بانوان با سفیر ایران در دانمارک