مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 14:202023-12-09اقتصادي

فاز اول کارخانه تولید کنسانتره دام و طیور رزن افتتاح می شود


فرماندار شهرستان رزن از افتتاح فاز اول کارخانه تولید کنسانتره و مکمل غذایی دام و طیور این شهرستان در دهه فجر سال جاری خبر داد.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان رزن از افتتاح فاز اول کارخانه تولید کنسانتره و مکمل غذایی دام و طیور این شهرستان در دهه فجر سال جاری خبر داد.

علی اصغر غفاری آثار شنبه 18 آذر در دیدار سرزده خود از اداره دامپزشکی شهرستان رزن، اظهار کرد: یکی از فعالان موفق حوزه صنعت مرغداری شهرستان با 22 واحد زنجیره ای مرغداری خود در دو شهرستان رزن و درگزین تولید 50 درصد گوشت مرغ استان همدان را بر عهده دارد.

وی بیان کرد: این سرمایه گذار و فعال موفق حوزه صنعت مرغداری در حال حاضر طی طرح توسعه پروژه بزرگ صنعت مرغداری خود بر آن است تا برای تکمیل زنجیره تولید خود کارخانه دام و طیور و کشتارگاه صنعتی طیور را نیز در این مجموعه با آورده و تسهیلات خود راه اندازی کند.

غفاری آثار افزود: این سرمایه گذار پروژه ساخت و احداث کارخانه تولید کنسانتره و مکمل غذایی دام و طیور خود را در سال 1400 در شهرستان رزن آغاز کرده است که این طرح در حال حاضر دارای پیشرفت فیزیکی 75 درصدی بوده و فاز اول آن براساس قول مساعد این فعال موفق حوزه صنعت مرغداری در دهه فجر قابل افتتاح و بهره برداری خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز اول کارخانه تولید کنسانتره دام و طیور رزن افتتاح می شود

فاز اول کارخانه تولید کنسانتره دام و طیور رزن افتتاح می شود