مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 12:502023-12-10بين الملل

دروغ صهیونیست ها درباره اسرای فلسطینی برملا شد


در روزهای گذشته تصاویری از بازداشت فلسطینی ها در غزه از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی منتشر شد و حالا ابعاد این اتفاق هر روز روشن تر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی روزهای اخیر ویدئوها و تصاویری از بازداشت غیرنظامیان فلسطینی در مناطق جبالیا و بیت لاهیا در شمال غزه از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی منتشر شده است؛ اسرایی که صهیونیست ها مدعی اند خود را تسلیم کرده اند.

طبق این تصاویر که یادآور دوران سیاه تسلط گروه تروریستی داعش بر بخش هایی از عراق و سوریه است، نظامیان رژیم صهیونیسیتی به شیوه داعشی ها، اسرا را برهنه کرده و بر روی زمین نشانده بودند.

ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد این افراد از نظامیان حماس هستند که دستگیر شده اند و برای بازرسی بدنی برهنه شده اند اما ویدئوهایی که به تازگی منتشر شده اند دروغ این رژیم را برملا کرده و نشان می دهد که این افراد غیرنظامیانی هستند که به آن ها سلاح داده شده و از آنها فیلم گرفته شده است.

پیشتر نیز مشخص شده بود یکی از این اسرا، ضیا الکحلوت مدیر دفتر رسانه العربی الجدید در غزه است.

العربی الجدید روز پنجشنبه خبر داد تماس خود را با خبرنگارش از دست داده و حسام کنفانی سردبیر العربی الجدید گفت: رژیم اشغالگر اسراییل عمداً روزنامه نگاران را دستگیر، هدف قرار داده و ترور می کند تا از مستندسازی جنایات و کشتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروغ صهیونیست ها درباره اسرای فلسطینی برملا شد

دروغ صهیونیست ها درباره اسرای فلسطینی برملا شد