مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 08:102023-11-28سياسي

طرف عراقی برای ثبت جهانی اسب کرد پای کار آمده است


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری جشنواره اسب کرد در اقلیم کردستان عراق، گفت: طرف عراقی برای ثبت جهانی اسب کرد پای کار آمده است.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری جشنواره اسب کرد در اقلیم کردستان عراق، گفت: طرف عراقی برای ثبت جهانی اسب کرد پای کار آمده است.

داریوش فرمانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به سفر چندی پیش خود به اقلیم کردستان عراق، اظهارکرد: باتوجه به تاکیدات استاندار کرمانشاه مبنی بر توسعه تعاملات گردشگری با عراق، به همراه مشاور استاندار در امور عراق، سفر کاری دو روزه ای به اقلیم کردستان داشتیم.

وی ادامه داد: این سفر بنا به دعوت استاندار سلیمانیه عراق به منظور شرکت در جشنواره اسب کرد بود که در آن شرکت کردیم و آخرین رایزنی ها در خصوص پرونده ثبت جهانی اسب کرد انجام گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه خاطرنشان کرد: خوشبختانه طرف عراقی هم برای ثبت جهانی اسب کرد اعلام آمادگی کرده و برگزاری جشنواره اسب کرد در این منطقه هم زمینه ای برای تدوین پرونده آن خواهد بود.

وی یادآورشد: امیدواریم با تداوم همکاری های بین کرمانشاه و اقلیم کردستان عراق بتوانیم پرونده ثبت جهانی اسب کرد را با سرعت خوبی تدوین کرده و برای ثبت ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرف عراقی برای ثبت جهانی اسب کرد پای کار آمده است

طرف عراقی برای ثبت جهانی اسب کرد پای کار آمده است