مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 16:202023-12-19فرهنگي

چرا جمشید هاشم پور به مراسم تشییع دوستش رضا صفایی پور نرفت؟


صبح امروز، 28 آذرماه مراسم تشییع مرحوم رضا صفایی پور برگزار شد و شاید خیلی ها منتظر حضور جمشید هاشم پور در مراسم وداع با یکی از همکاران قدیمی اش بودند اما با توجه به سن و سال و شرایط جسمانی او امکان حضور این بازیگر و خیلی های دیگر فراهم نشد.

- جی پلاس؛ ایسنا نوشت: طبق پیگیری ها از دوستان نزدیک جمشید هاشم پور برخلاف برخی خبرهای نادرست جمشید هاشم پور در منزل به سر می برد و به دلیل ناخوش احوالی نتوانسته امروز در مراسم دوست و همکار قدیمی اش رضا صفایی پور شرکت کند.

جعفر گودرزی - رییس انجمن منتقدان خانه سینما- درباره احوال جمشید هاشم پور گفت: حدود یک ساعت قبل با همسر ایشان صحبت کردم و حالشان خوب است.

صبح امروز، 28 آذرماه مراسم تشییع مرحوم رضا صفایی پور برگزار شد و شاید خیلی ها منتظر حضور او در مراسم وداع با یکی از همکاران قدیمی اش بودند اما با توجه به سن و سال و شرایط جسمانی او امکان حضور این بازیگر و خیلی های دیگر فراهم نشد.

گودرزی بیان کرد: حال آقای هاشم پور چندان مساعد نیست و پس از مراسم تشییع آقای صفایی پور با همسر آقای هاشم پور تماس گرفتم که با ایشان صحبت کنم و به دیدارشان بروم ولی چون خواب بودند قرار بر این شد که بعدا صحبت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا جمشید هاشم پور به مراسم تشییع دوستش رضا صفایی پور نرفت؟

چرا جمشید هاشم پور به مراسم تشییع دوستش رضا صفایی پور نرفت؟