مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 14:102023-11-29سياسي

کانون های مساجد به فعالیت های تخصصی و ابتکاری بپردازند


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس از مدیران کانون های بانوان خواست تا علاوه بر اجرای برنامه های مناسبتی، به اجرای فعالیت های تخصصی و ابتکاری بپردازند.

- ایسنا/فارس مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس از مدیران کانون های بانوان خواست تا علاوه بر اجرای برنامه های مناسبتی، به اجرای فعالیت های تخصصی و ابتکاری بپردازند.

حجت الاسلام حسین امیدی امروز، 8 آذرماه در همایش آموزشی مدیران کانون های تخصصی خواهران استان فارس با تأکید بر شناسایی و جذب نخبگان به مساجد، گفت: لازم است که مدیران خواهر کانون های مساجد علاوه بر برنامه هایی از قبیل برگزاری دوره های آموزشی و مراسم مذهبی و مناسبتی، به اجرای فعالیت های تخصصی و ابتکاری بپردازند و در این راه با امام جماعت و هیئت امنای مسجد نیز تعامل داشته باشند.

وی تصریح کرد: در سطح جامعه امروز ما فعالیت در حوزه بانوان و دختران این سرزمین مورد توجه جدی است و این توجه جدی به نسل نو و جدیدی که در عرصه های مختلف پیشرفت های متعدد داشته اند، نیازمند انسجام بخشی است.

امیدی بر استمرار برگزاری دوره های آموزشی ویژه مدیران خواهر کانون های مساجد تاکید کرد و گفت: فعالیت های خوب و با ارزشی از سوی بانوان در کانون های مساجد استان در حال برگزاری است که ضرورت دارد به آن توجه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون های مساجد به فعالیت های تخصصی و ابتکاری بپردازند

کانون های مساجد به فعالیت های تخصصی و ابتکاری بپردازند