مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 12:552023-12-20سياسي

رسانه ها در مسیر مطالبه گری عدالت قدم بردارند


جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: رسانه ها با الگوگیری از شخصیت ابوذر در مسیر مطالبه گری عدالت قدم بردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سردار محمدرضا عسگری صبح امروز در آیین تجلیل از برترین های چهارمین جشنواره ابوذر استان مرکزی اظهار کرد: هدف از برگزاری جشنواره ابوذر شناخت نسبت به شخصیت ابوذر، وفاداری به ولایت، عدالت خواهی و مطالبه گری  و امیدآفرینی است.

 وی با اشاره به حوادث سال گذشته بیان کرد: اتفاقات سال گذشته به خوبی قدرت فضای مجازی را ثابت کرد و نشان داد که فضای مجازی می تواند هم تهدید باشد و هم فرصت.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: فضای مجازی بسیار مهم است و باید از ظرفیت و این فضا برای امیدافرینی بهره جست.

سردار عسگری گفت: در بحث غزه عظمت شکست رژیم صهیونسیتی در بحث اطلاعاتی، راهبردی، و عملیاتی از طریق رسانه ها به گوش جهانیان رسیده است.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: نمایش دادن مظلومیت مردم غزه که در محاصره هستند، کار بزرگی است که رسانه ها باید به آن بپردازد.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت رژیم صهیونسیتی را به چالش کشیده است، گفت: اصحاب رسانه باید با توجه به توان فضای مجازی با وحدت بیشتری مسیر را صحیح تعریف و خط دهی کند و پشت پرده ها را بیان کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها در مسیر مطالبه گری عدالت قدم بردارند

رسانه ها در مسیر مطالبه گری عدالت قدم بردارند