مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 22:452023-11-27بين الملل

روزنامه عبری: یمنی ها باعث گران شدن حمل و نقل دریایی اسراییل شدند


روزنامه اقتصادی گلوبز رژیم صهیونیستی نوشت، عملیات یمنی ها علیه کشتی های اسراییلی در دریای سرخ باعث منحرف شدن حرکت کشتی ها و گران شدن حمل و نقل دریایی اسراییل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، وب سایت روزنامه اقتصادی  اسراییلی گلوبز عصر امروز دوشنبه نوشت که کشتی های اسراییلی برای جلوگیری از حملات حوثی ها به جای دریای سرخ در امتداد آفریقا حرکت می کنند.

( با تغییر مسیر خود را به بنادر رژیم صهیونیستی در دریای مدیترانه می رسانند) نیروی دریایی یمن هفته گذشته در پاسخ به تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه کشتی اسراییلی گلکسی لیدر را در مجاورت سواحل یمن تحت کنترل خود درآورد و آن را به سواحل این کشور هدایت کرد.

ارتش یمن همچنین اخیرا مسئولیت حمله به کشتی اسراییلی زیم در دریای مکران را برعهده گرفت.

صنعاء تاکید کرده است، تا زمانی که رژیم صهیونیستی به تجاوز نظامی علیه غزه پایان ندهد، کشتی های اسراییلی را هدف خواهد گرفت.

 گلوبز با تاکید بر اینکه تهدید کشتی های اسراییلی تهدیدی توخالی نیست، آورده است: تردد دریایی در بنادر اسراییل به دلیل شلیک موشک ها با تاخیر بیش از حد معمول مواجه است.

به نوشته گلوبز، شرکت کشتیرانی مدیترانه ای   MSC از ترافیک در ورودی بندر اشدود خبر داد و شرکت های دیگر هم کشتی ها را به سمت بندر ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه عبری: یمنی ها باعث گران شدن حمل و نقل دریایی اسراییل شدند

روزنامه عبری: یمنی ها باعث گران شدن حمل و نقل دریایی اسراییل شدند