مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 17:152023-12-16بين الملل

اقبال جوانان اروپایی به چفیه فلسطین + عکس


از زمان آغاز جنگ بین اسراییل و فلسطین در غزه، روسری سیاه و سفید چفیه در سرتاسر جهان به نمادی از همبستگی با آرمان فلسطین تبدیل شده است، امری که هم برای طرفداران فلسطین در کشورهای غربی مشکل ساز شده و هم مایه عصبانیت طرفداران اسراییل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ فروشنده مغازه ای در برلین گفت اقبال به خرید چفیه فلسطین از طرف جوانان اروپایی حامی فلسطین به قدری بالاست که مجبور شده اند دو محموله هوایی از سوریه وارد کنند.

از زمان آغاز جنگ بین اسراییل و فلسطین در غزه، روسری سیاه و سفید "چفیه" در سرتاسر جهان به نمادی از همبستگی با آرمان فلسطین تبدیل شده است، امری که هم برای طرفداران فلسطین در کشورهای غربی مشکل ساز شده و هم مایه عصبانیت طرفداران اسراییل است.

به نوشته عصرایران، خبرگزاری رویترز، با انتشار گزارشی از اقبال و فروش گسترده چفیه فلسطینی بین جوانان اروپایی حامی فلسطین خبر داده است.

بر اساس این گزارش: حامیان اسراییل این روسری شطرنجی را یک اقدام تحریک آمیز و نشانه حمایت از آنچه آنها "تروریسم" می خوانند، می دانند.

اما در هفته های گذشته هزاران نفر در تظاهرات گسترده در بریتانیا و جاهای دیگر اروپا در حمایت از فلسطینی ها و درخواست آتش بس فوری در غزه، چفیه پوشیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقبال جوانان اروپایی به چفیه فلسطین + عکس

اقبال جوانان اروپایی به چفیه فلسطین + عکس