مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 13:002023-12-10اقتصادي

عرضه محصولات 12 شرکت دانش بنیان نفتی در پاویون نمایشگاه عسلویه


شرکت های دانش بنیان با حضور در پاویون شرکت های دانش بنیان هفتمین نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی آخرین دستاوردهای خود را از خدمات آزمایشگاهی تا تجهیزات صنعتی در این حوزه عرضه کردند.

- شرکت های دانش بنیان با حضور در پاویون شرکت های دانش بنیان هفتمین نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی آخرین دستاوردهای خود را از خدمات آزمایشگاهی تا تجهیزات صنعتی در این حوزه عرضه کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفتمین نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی (SPTIM) از امروز 19 تا 22 آذر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی پارس جنوبی برپا می شود و در پاویون شرکت های دانش بنیان این نمایشگاه که به همت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا شده است، 12 شرکت دانش بنیان، محصولات، دستاوردها و توانمندی های خود را عرضه می کنند.

محصولات به این شرح است: آزمایشگاه های صنایع انرژی یکی از شرکت های دانش بنیان در زمینه آزمون، بازرسـی و صدور گواهینامه با قابلیت ردیابی بین المللی ایجاد شــده اســت، آزمایشگاه های صنایع انرژی دارای گواهینامــه 17025 IEC ISO ملی و بین المللی و به عنوان نهاد صدور گواهینامه دارای گواهینامه 17065 IEC ISO بین المللی مورد تأیید شرکت ملی نفت، شرکت ملی گاز، سازمان ملی استاندارد و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه محصولات 12 شرکت دانش بنیان نفتی در پاویون نمایشگاه عسلویه

عرضه محصولات 12 شرکت دانش بنیان نفتی در پاویون نمایشگاه عسلویه