مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 08:102023-12-18اقتصادي

چرخ ناوگان حمل و نقل عمومی اراک همچنان می لنگد


یکی از ابزارها و الزامات، توسعه هر شهر، توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی است و اراک کلانشهری است که از دیرباز در این بخش مشکل داشته و همواره با مسئله کمبود اتوبوس مواجه بوده است.

- ایسنا/مرکزی یکی از ابزارها و الزامات، توسعه هر شهر، توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی است و اراک کلانشهری است که از دیرباز در این بخش مشکل داشته و همواره با مسئله کمبود اتوبوس مواجه بوده است.

گفته می شود که یکی از دلایل این کمبودها، توقف کمک های دولت برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی طی سال های گذشته بوده است و این امر حمل و نقل عمومی در اراک را به شدت تحت تاثیر قرار داده است و این روزها که قشر متوسط و ضعیف مردم شاید به دلیل افزایش نرخ کرایه تاکسی ها و فشارهای اقتصادی، بیش از گذشته متمایل به استفاده از این ناوگان شده اند، این نقیصه به محسوس ترین شکل ممکن خود را نشان می دهد.

تعداد کم اتوبوس ها در خطوط، مدت زمان طولانی انتظار مسافرین، سرعت پایین تردد اتوبوس ها به دلیل نداشتن خط ویژه و ماندن در ترافیک، از جمله عواملی است که همواره شهروندان اراکی را نسبت به خدمات این بخش معترض کرده است، چنانکه در برخی خطوط، سوار اتوبوس شدن با شماست و پیاده شدن با خدا چراکه اتوبوسی که شما سوار شده اید به تنهایی جور چند اتوبوس را می کشد و باید مسافت قابل توجهی را در یک منطقه بزر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخ ناوگان حمل و نقل عمومی اراک همچنان می لنگد

چرخ ناوگان حمل و نقل عمومی اراک همچنان می لنگد