مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 17:502023-12-01سياسي

افزایش پروازهای شیراز ـ نجف به سه پرواز


مدیر امور زائرین و گردشگری استانداری فارس گفت: با افزایش پروازهای شیراز ـ نجف به سه پرواز، سومین خط هوایی بین فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز و فرودگاه بین المللی نجف اشرف در عراق افتتاح و راه اندازی شد.

- ایسنا/فارس مدیر امور زائرین و گردشگری استانداری فارس گفت: با افزایش پروازهای شیراز ـ نجف به سه پرواز، سومین خط هوایی بین فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز و فرودگاه بین المللی نجف اشرف در عراق افتتاح و راه اندازی شد.

سیدمجتبی علوی امروز، 10 آذرماه در مراسم افتتاح این پرواز که با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی و با بدرقه زائرین شروع شد، هواپیمایی آسمان رسماً به زمره شرکت های فعال در این مسیر پروازی پیوست.

وی افزود: با توجه به اینکه کشور ایران و به تبع استان فارس یکی از قطب های اصلی گردشگری حلال و سالم مبتنی بر آموزه های دینی و اسلامی است و به جهت تشابهات فراوان مذهبی و فرهنگی بین کشورهای ایران و عراق، با افزایش این پروازها شاهد حضور گردشگران و زائران عراقی مخصوصا در برخی شاخه های صنعت گردشگری مانند گردشگری زیارت و حضور زائران عراقی به جهت وجود حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و سایر امامزادگان واجب التعظیم مدفون در استان و نیز گردشگری سلامت با توجه به خدمات مطلوب ارائه شده به گردشگران سلامت توسط بیمارستان های اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش پروازهای شیراز ـ نجف به سه پرواز

افزایش پروازهای شیراز ـ نجف به سه پرواز