مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 20:102023-12-07اقتصادي

«آکوافیدپلاس» برندی باکیفیت در حوزه تولید خوراک آبزیان


مدیر فروش شرکت آکوافیدپلاس با اشاره به اینکه این واحد تولیدکننده تخصصی خوراک آبزیان است، گفت: این برند با توجه به کیفیت بالا در سطح محصولات اروپایی است و نیاز مشتری برای دستیابی به محصول با کیفیت و با قیمت مناسب را در داخل کشور فراهم می کند.

- ناصر خیامی در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه برند آکوافیدپلاس تولیدکننده تخصصی خوراک آبزیان است، گفت: بر اساس شناخت کارشناسان طی 20 سال فعالیت در زمینه آبزی پروری این برند طراحی شده است.

مدیر فروش شرکت آکوافیدپلاس ادامه داد: این برند با توجه به کیفیت بالا در سطح محصولات اروپایی است و نیاز مشتری برای دستیابی به محصول با کیفیت و با قیمت مناسب را در داخل کشور فراهم می کند.

وی افزود: بسته بندی این محصول به پنج زبان روسی، انگلیسی، چینی، عربی و فارسی طراحی شده است و به بازار عرضه می شود.

خیامی در ادامه بیان کرد: کیفیت و پروتیین بالای این محصول برای پرورش دهنده جذابیت ایجاد می کند و سودآوری و بهره وری خوبی دارد و در بخش ماهیان مولد نیز قدرت تفریق ماهیان را بالا می برد.

وی با بیان اینکه این برند استاندارهای اروپایی را گذرانده است، بیان کرد: بازار کشور لبنان در اختیار کشورهای اروپایی بود اما ما توانستیم به آن نفوذ کنیم چرا که به بازارهای صادراتی نگاه ویژه ای داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آکوافیدپلاس» برندی باکیفیت در حوزه تولید خوراک آبزیان

«آکوافیدپلاس» برندی باکیفیت در حوزه تولید خوراک آبزیان