مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 09:402023-12-08اقتصادي

تخصیص 116 هزار میلیارد تومان اعتبار بودجه به طرح های عمرانی در سال جاری


عملکرد بودجه در سال جاری نشان می دهد در 8 ماه امسال 116 هزار میلیارد تومان از بودجه عمرانی به پروژه های عمرانی اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، یکی از شاخص های بررسی عملکرد دولت در زمینه اجرای پروه های عمرانی است زیرا بودجه عمرانی دولت به عنوان لوکوموتیوی برای حرکت قطار ساخت و ساز در کشور به شمار می رود.

 در مورد تعداد طرح های عمرانی نیمه تمام و برآورد میزان بودجه تقریبی برای افتتاح آنها خبرنگار فارس از سازمان برنامه و بودجه پرسید که پاسخ دادند، دولت سیزدهم برنامه دو ساله پروژه های خاتمه یافتنی تا پایان سال 1403 را تهیه کرده و در این راستا تخصیص اعتبارات عمرانی با اولویت مصوبات سفرهای استانی و پروژه های قابل بهره برداری در دستور کار قرار گرفت.

از مجموع 260 هزار میلیارد تومان اعتبارات مصوب عمرانی سال 1401 بالغ بر 288 هزار میلیارد تومان (110 درصد) اختصاص یافت و از مجموع 375 هزار میلیارد تومان اعتبارات مصوب عمرانی بودجه سال 1402 تا آذرماه، حدود 116 هزار میلیارد تومان، تخصیص داده شده است.

با تمهیدات به عمل آمده در ماه های باقیمانده منابع جدیدی برای تزریق به طرح های عمرانی تأمین شده است که پیش بینی می شود، بتوانیم بخش اعظم اعتبارات عمرانی سال 1402 را تخصیص دهیم که از جمله 580 طرح/پروژه مهم موضوع سفرهای مقام معظم ره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 116 هزار میلیارد تومان اعتبار بودجه به طرح های عمرانی در سال جاری

تخصیص 116 هزار میلیارد تومان اعتبار بودجه به طرح های عمرانی در سال جاری