مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 08:252023-11-22اجتماعي

برف پاییزی جاده های خراسان رضوی را سفیدپوش کرد


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: بارش برف پاییزی که از نخستین ساعات بامداد امروز، چهارشنبه آغاز شده است جاده های کوهستانی و شمالی استان را تحت تاثیر قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، جعفر شهامت روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: هم اکنون بارش برف جاده درگز- قوچان در محدوده گردنه تیوان را لغزنده کرده است، البته بارش برف در جاده سرخس- مشهد نیز ساعتی پیش متوقف شده است.

وی گفت: همچنین بارش باران سطح جاده در شهرستانهای جوین، سرخس، رشتخوار، خواف، کلات، درگز، تربت جام، چناران و طرقبه شاندیز را لغزنده کرده است.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارش برف و باران که از صبح سه شنبه در برخی نواحی استان آغاز شده بود به تدریج تا اواخر امروز چهارشنبه با کاهش محسوس دما سراسر خراسان رضوی را فرا خواهد گرفت.

51 گردنه در راه های شهری خراسان رضوی به طول 545 کیلومتر، 172 گردنه در راه های روستایی استان به طول 574 کیلومتر و 136 منطقه کولاک گیر و مه گیر به طول 586 کیلومتر در این استان وجود دارد.

خراسان رضوی با پنج هزار و 200 کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و 600 کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و 760 کیلومتر راه غیرآسفالته از نظر طول راه ها در جایگاه دوم کشور قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف پاییزی جاده های خراسان رضوی را سفیدپوش کرد

برف پاییزی جاده های خراسان رضوی را سفیدپوش کرد