مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 12:002023-12-16سياسي

همایش روز ملی حمل و نقل در تالار وزارت کشور برگزار می شود


همایش روز ملی حمل و نقل و تجلیل از فعالان این عرصه در تاریخ 27 و 28 آذر 1402 در سالن وزارت کشور برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ، همایش روز حمل و نقل و تجلیل از فعالان این عرصه 27 و 28 آذر از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و اتحادیه های حمل و نقلی وابسته به این سازمان در وزارت کشور برگزار می گردد.

به مناسبت 26 آذر روز حمل و نقل، همایش و نمایشگاه دستاوردهای حمل و نقل عمومی 27 و 28 آذر ماه  در سالن600 نفره وزارت کشور برگزار می شود.

26 آذر ماه در تقویم رسمی کشور با هدف آگاه سازی جامعه با نقش و جایگاه تعیین کننده بخش حمل و نقل به عنوان روز حمل و نقل نام گذاری شده است.

با توجه به نقش وزارت کشور در سیاست گذاری، برنامه ریزی و هدایت شهرداری ها در این حوزه، همایش تجلیل از فعالان حمل و نقل،  27 و 28 آذرماه برگزار می شود.

این همایش با هدف بزرگداشت این روز ملی و بیان دستاوردها و خدمات ارزشمند این بخش و تجلیل از خادمان و فعالان موفق این عرصه، از جمله رانندگان شریف بخش های حمل و نقل عمومی شهری، شهرداری ها و سازمان های حمل و نقلی موفق در زمینه های حمل و نقل عمومی، خادمان حمل و نقل مرزی اربعین، حمل و نقل پاک و افزایش ایمنی تردد و کاهش تصادفات شهری و تشویق آنان به پویایی و خلاقیت بیشترصورت می پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش روز ملی حمل و نقل در تالار وزارت کشور برگزار می شود

همایش روز ملی حمل و نقل در تالار وزارت کشور برگزار می شود