مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 18:002023-11-23سياسي

نقش آفرینی زنان در تمام مراحل انقلاب اسلامی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، دکتر احسان عظیمی راد در نشست تبیینی نقش زنان در پیروزی جبهه مقاومت با اشاره به نقش بانوان در فرزندپروری و تربیت فرزند تاکید کرد: - عضو هیات علمی دانشگاه تربت حیدریه در نشست تبیینی نقش زنان در پیروزی جبهه مقاومت گفت: کشوری که مکتب اسلام دارد و الگوی بانوانش حضرت زهرا(س) است؛ زنانی پرورش می دهد که محور تحول در جامعه و جهان خواهند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، دکتر احسان عظیمی راد در نشست تبیینی نقش زنان در پیروزی جبهه مقاومت با اشاره به نقش بانوان در فرزندپروری و تربیت فرزند تاکید کرد: ما در پیروزی جبهه مقاومت شاهدیم که زنان با تربیت نیرو های قدرتمند و شجاع بسیار تاثیرگذار عمل کردند.

وی با تاکید بر این مهم که ایده شکل گیری الگوی مقاومت به پیروزی انقلاب اسلامی برمی گردد، خاطرنشان کرد: اساساً جبهه مقاومت متاثر از انقلاب اسلامی شکل گرفت.

رییس کانون بسیج اساتید دانشگاه های تربت حیدریه با اشاره به نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ابراز داشت: زنان ما در تمامی مراحل انقلاب نقش آفرین هستند.

وی با اشاره به تقابل جبهه استکبار با اسلام با محوریت ایران اسلامی خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ثروت این کشور از دست استکبار گرفته شد و دشمن به مخاصمه با انقلاب پرداخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی زنان در تمام مراحل انقلاب اسلامی

نقش آفرینی زنان در تمام مراحل انقلاب اسلامی