مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 12:302023-11-26بين الملل

نژادپرستی غرب مستند به نسل کشی در غزه


جنایات اخیر صهیونیست ها در نسل کشی فلسطینی ها در جنگ غزه را باید اوج این نژادپرستی دانست که ذیل حمایت مطلق سران آمریکا و برخی کشور های اروپایی صورت گرفته است.

- فارس پلاس؛ عباس حاجی نجاری در یادداشتی نوشت: مقاومت مردم مظلوم غزه در طول 50 روز گذشته علاوه بر دستاورد های کم نظیری که برای مقاومت در شکست ماشین نظامی غرب و فروپاشی هیمنه امنیتی، نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی داشت، دروغ بزرگ مدعیان حقوق بشر غربی را نیز به دلیل حمایت از نسل کشی صهیونیست ها در جنگ غزه آشکار کرد.

این دستاورد نشان داد سران کشور های معروف و معتبر غربی عاملان اصلی تبعیض نژادی و حامیان اصلی رژیم صهیونیستی در کشتار کودکان و زنان فلسطینی در غزه هستند و در این مدت با تمام توان با ارسال تجهیزات نظامی و حمایت های بین المللی و جلوگیری از تصویب قطعنامه های بازدارنده در شورای امنیت، زمینه لازم را برای تشدید جنایات صهیونیست ها فراهم کردند تا به زعم خود آبروی ازدست رفته صهیونیست ها و متحدان غربی اش را در این شکست تاریخی جبران کنند.

ریشه این نوع برخورد غرب به ماهیت تاریخی اندیشه و تفکر لیبرالیستی غرب بازمی گردد.

دنیای غرب بیش از یک قرن است که با معرفی خود به عنوان مهد آزادی و دموکراسی، اصول خود را به دیگر بخش های جهان تحمیل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نژادپرستی غرب مستند به نسل کشی در غزه

نژادپرستی غرب مستند به نسل کشی در غزه