مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 21:002023-12-12سياسي

رییسی: کشورهای توسعه ‎یافته از جمله عاملین اصلی تغییرات اقلیمی در جهان هستند


کشورهای توسعه یافته از آنجا که به هیچ یک از معاهدات محیط زیستی بین المللی پایبندی ندارند، از جمله عاملین اصلی تغییرات اقلیمی در جهان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جلسه شورای عالی محیط زیست عصر امروز سه شنبه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رییسی با بررسی دو دستورکار عملکرد دستگاه های مختلف در اجرای قانون هوای پاک و همچنین موضوع انتزاع و یا ارتقای برخی نقاط حفاظت شده در کشور برگزار شد.

رییس جمهور در این جلسه ناظر به گزارش سایت قطره و به نقل ازسازمان حفاظت محیط زیست درباره عملکرد دستگاه های مختلف در اجرای قانون هوای پاک، با تأکید بر ضرورت بررسی میزان واقع نگری و قابلیت اجرای این قانون، مشخص شدن سهم دستگاه ها در آلایندگی، بررسی دقیق علت کاهش یا افزایش آلودگی در استان های مختلف و تعیین زمان بندی برای اجرای تکالیف و وظایف هر دستگاه در این زمینه، تصریح کرد: همه سازمان ها، دستگاه های اجرایی و نهادهای مختلف به موجب قانون در قبال رفع معضل آلودگی هوا وظیفه دارند و باید نسبت به عملکرد خودِ به مردم گزارش دهند و اگر هم در بخشی از اجرای وظایف خود با مانعی مواجه هستند، آن را به صراحت اعلام کنند.

رییسی همچنین با اشاره به نواقص پیشنهادات مطرح شده از سوی سازمان حفاظت محیط زیست درباره اجرای این قانون، این سازمان را مکلف کرد با در نظر گرفتن همه ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: کشورهای توسعه ‎یافته از جمله عاملین اصلی تغییرات اقلیمی در جهان هستند

رییسی: کشورهای توسعه ‎یافته از جمله عاملین اصلی تغییرات اقلیمی در جهان هستند