مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 20:202023-12-03بين الملل

ماهواره کره شمالی جنجالی شد/ پیونگ یانگ واشنگتن را تهدید کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، 22 نوامبر سال جاری میلادی برابر با اول آذر ماه جاری، خبرگزاری رسمی کره شمالی اعلام کرد که ماهواره جاسوسی ـ نظامی این کشور به نام مالی گیونگ-1 با موفقیت در مدار قرار گرفته و برای جمع آوری اطلاعات نظامی از کشور های .

- ماهواره کره شمالی جنجالی شد/ پیونگ یانگ واشنگتن را تهدید کرد دولت کره شمالی آمریکا را تهدید کرده است که هرگونه اقدام واشنگتن برای ساقط کردن ماهواره این کشور، به معنای اعلان جنگ خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، 22 نوامبر سال جاری میلادی برابر با اول آذر ماه جاری، خبرگزاری رسمی کره شمالی اعلام کرد که ماهواره جاسوسی ـ نظامی این کشور به نام مالی گیونگ-1 با موفقیت در مدار قرار گرفته و برای جمع آوری اطلاعات نظامی از کشور های رقیب کره شمالی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

چند روز بعد هم گفتند ماهواره های جاسوسی آن ها از کاخ سفید، پنتاگون و ناو های هواپیمابر آمریکا عکس گرفته است.

اما در ادامه، رصدخانه نجومی کره جنوبی با انتشار ویدیویی گفت که یکی از بخش های موشک پرتاب ماهواره کره شمالی پس از جدایی، منفجر شد ه است.

بلافاصله بعد از پرتاب موفقیت آمیز این ماهواره توسط دولت پیونگ یانگ، واکنش های بین المللی به این اقدام شروع شد و کشور های آمریکا، کره جنوبی و ژاپن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهواره کره شمالی جنجالی شد/ پیونگ یانگ واشنگتن را تهدید کرد

ماهواره کره شمالی جنجالی شد/ پیونگ یانگ واشنگتن را تهدید کرد