مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 08:302023-12-21بين الملل

مقاومت دربرابر ارتش چندملیتی


کشور های حامی اسراییل در جنگ علیه مردم فلسطین، نه تنها در حوزه سیاسی، اقتصادی و تجهیزات نظامی بلکه در ارتباط با تامین نیروی انسانی آنها هم فعال هستند.

- فارس پلاس؛ سیدرضا صدرالحسینی در یادداشتی نوشت: از هفته دوم جنگ علیه مردم غزه اخبار متعددی درباره حضور برخی مزدوران از کشور های مختلف در بین نیرو های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی منتشر شد.

درهمین راستا، مستندات، تصاویر و فیلم هایی هم در عرصه رسانه ای انتشار پیدا کرد مبنی بر این که برخی نیرو های آمریکایی پیام هایی را در فضای مجازی منتشر و اعلام کردند که ما در سرزمین های اشغالی حضور داریم و با نیروی مقاومت حماس و جهاد اسلامی مشغول جنگ هستیم.

انتشار این مستندات، گمانه زنی های اولیه درباره حضور مزدورانی از کشور های دیگر در بین ارتش رژیم اشغالگر قدس را تقویت کرد.

علاوه براین، رژیم صهیونیستی از برملا شدن دقیق آمار کشته شدگان و مفقودان در جنگ غزه به شدت جلوگیری می کرد و با سانسور رسانه های خبری تلاش کرد تا از انتشار هرگونه مطلبی دراین باره ممانعت به عمل آورد.

با این حال گزارش هایی درباره کشته شدن تعدادی از اتباع خارجی در جنگ علیه مردم غزه در افواه عمومی در سرزمین های اشغالی مطرح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت دربرابر ارتش چندملیتی

مقاومت دربرابر ارتش چندملیتی