مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 08:102023-12-05اقتصادي

آمیختگی خدمات کسب وکار با فناوری، لازمه حمایت از فناوری های نوین است


دبیرکل کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین المللی (icc) گفت: بدون آمیخته شدن خدمات کسب وکار با بحث فناوری و پژوهش امکان حمایت از بحث فناوری های نوین و پژوهش ها وجود ندارد.

- ایسنا/زنجان دبیرکل کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین المللی (icc) گفت: بدون آمیخته شدن خدمات کسب وکار با بحث فناوری و پژوهش امکان حمایت از بحث فناوری های نوین و پژوهش ها وجود ندارد.

محمد خزاعی (شامگاه دوشنبه 13 آذرماه) در مراسم پایانی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان زنجان، عنوان کرد: برای توسعه علاوه بر حمایت از فناوری و پژوهش آمیخته کردن مسائل علمی، پژوهشی و فناوری با زمینه هایی که بتواند آنها را از لحاظ مالی و بازار حمایت کند حائز اهمیت است.

وی با اشاره به آمیخته شدن خدمات کسب وکار با بحث فناوری و پژوهش در نمایشگاه زنجان، ادامه داد: این ابتکار یک ابتکار بسیار ارزشمند است و بدون این راه و روش امکان حمایت از بحث فناوری های نوین و پژوهش ها وجود ندارد.

خزاعی با اشاره به حضور دانشگاه های مختلف در این نمایشگاه داشته کارهای ارائه شده، افزود: باید زمینه های مارکتینگ، حمایت های مالی و ورود این دستاوردها به بازار فراهم شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه از اتاق بازرگانی زنجان درخواست داریم در طراحی برنامه حمایت از صندوق پژوهشی و صندوق هایی که خود پارک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمیختگی خدمات کسب وکار با فناوری، لازمه حمایت از فناوری های نوین است

آمیختگی خدمات کسب وکار با فناوری، لازمه حمایت از فناوری های نوین است