مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 09:402023-12-21فناوري

هشدار پلیس به خریداران آنلاین شب یلدا


معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا گفت: با نزدیک شدن به شب یلدا، مجرمان سایبری از طریق آگهی های جعلی در فضای مجازی اقدام به کلاهبرداری می کنند.

- به گزارش  تابناک به نقل از مهر، با نزدیک شدن به شب یلدا، بسیاری از شهروندان برای تهیه مایحتاج و خریدهای متناسب با این شب از فضای مجازی استفاده می کنند که در این بین بسیاری از مجرمان سایبری با انتشار آگهی های دروغین و تخفیفات چشمگیر، سعی در جذب و فریب مردم را دارند.

شهروندان نباید فریب تبلیغات اغواکننده منتشر شده در فضای مجازی با وعده های حراج بی نظیر، تخفیف ویژه شب یلدا، قیمت های باورنکردنی و غیره را بخورند؛ مردم جهت خریدهای آنلاین صرفاً از فروشگاه های اینترنتی رسمی دارای نماد اعتماد الکترونیک استفاده کنند.

سرهنگ رامین پاشایی معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا در گفت و گو با خبرنگار مهر درباره آگهی های جعلی با عنوان شب یلدا گفت: با توجه به روزهای پایانی آذرماه و نزدیک شدن به شب یلدا، مجرمان سایبری از طریق آگهی های جعلی در فضای مجازی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کنند.

وی افزود: مجرمان سایبری با درج آگهی های جعلی در فضای مجازی و تبلیغات گسترده ارزان سراهای مجازی ویژه شب یلدا، مشتری را ترغیب به واریز بیعانه کرده، که پس از واریز، در واقعیت کالایی برای ارسال وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس به خریداران آنلاین شب یلدا

هشدار پلیس به خریداران آنلاین شب یلدا