مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 15:402023-12-09بين الملل

وال استریت ژورنال: اسرا و بحران اقتصادی تبدیل به 2 بار اضافی بر دوش اسراییل شدند


یک رسانه آمریکایی با بیان اینکه اسراییل در جنگ غزه با محدودیت زمانی قابل توجهی مواجه است گزارش داد که بحران اقتصادی و فشار خانواده های اسرا برای آزادی فرزندان خود از غزه، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - تسنیم نوشت: در میان فشار اقتصادی فزاینده ای که صهیونیست ها بعد از آغاز جنگ غزه متحمل شده اند، یک رسانه آمریکایی با اشاره به اینکه فشار زیادی از جانب اسراییلی ها علیه ارتش و کابینه برای پایان دادن به جنگ وجود دارد اعلام کرد، طولانی شدن جنگ غزه منجر به افزایش فشارهای اقتصادی علیه اسراییل شده و یک بار اضافی به آن تحمیل کرده است.

روزنامه وال استریت ژورنال آمریکا در این زمینه گزارش داد: تشدید حملات اسراییل علیه نوار غزه منجر به افزایش تعداد قربانیان غیرنظامی و تشدید بحران انسانی در این منطقه شده است.

علاوه بر آن اقتصاد اسراییل به شدت تحت تاثیر این جنگ قرار دارد و درخواست خانواده های اسرای اسراییلی نیز فشار را بر کابینه اسراییل جهت پایان دادن به جنگ افزایش می دهد.

با افزایش فشارها در داخل و خارج، اسراییل درحال مسابقه دادن برای تحقق اهداف خود است و عجله برای رسیدن به این هدف ها موجب ویرانی و کشتار بیشتر می گردد.

این رسانه آمریکایی تصریح کرد: درحالی که مقامات اسراییلی می گویند تا نابودی حماس این جنگ را ادامه خواهند داد، مسئولان س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وال استریت ژورنال: اسرا و بحران اقتصادی تبدیل به 2 بار اضافی بر دوش اسراییل شدند

وال استریت ژورنال: اسرا و بحران اقتصادی تبدیل به 2 بار اضافی بر دوش اسراییل شدند