مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 12:402023-12-17اقتصادي

روایت غم انگیز یک مدیر از بودجه یک سال تئاتر؛ تنها به اندازه یک نمایش!


در حالی که تئاتر هنر مادر و باعث رشد هنر های نمایشی در کشور است، مدیرکل هنرهای نمایشی کاظم نظری روایتی غم انگیز از سهم تئاتر در ردیف بودجه هنر ارائه می دهد؛ - خبرگزاری فارس ـ گروه تئاتر: تئاتر در کشور ما پولی ندارد و دولت هیچ نوع حمایتی از نمایش انجام نمی دهد، بودجه کم تئاتر باعث شده هنرمندان از این هنر فرار کنند تا کمتر شاهد یک اثر خوب در تئاتر باشیم.

اینها جملات هادی عطایی هنرمند پرکار تئاتری است.

مدیرکل هنرهای نمایشی کاظم نظری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، از میزان بودجه تئاتر گلایه کرده و می گوید که ما 40 هزار عضو در سراسر کشور داریم اما در نهایت با افزایش بودجه تنها 3 میلیارد تومان به اداره کل هنرهای نمایشی می رسید.

تئاتر شهر تبریز در حال بازسازی بعد از چندین سال! نظری در ادامه به هزینه 18 میلیارد نمایش کلنل در تالار وحدت و هزینه 30 میلیارد تومانی هفت خوان اسفندیار در همین تالار اشاره کرد که نشان می دهد بودجه یک سال تئاتر تنها یک دهم یک نمایش 40 روزه در تالار وحدت است.

مدیرکل هنرهای نمایشی همچنین در ادامه می گوید که این آثار اثر بخشی جدی نداشت در حالی که ما بودجه نداریم اما نمایش های تاثیرگزار و خوب در کشور با هزینه ای چند صد میلیونی تولید می شوند و بودجه آن ها به میلیارد نمی رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت غم انگیز یک مدیر از بودجه یک سال تئاتر؛ تنها به اندازه یک نمایش!

روایت غم انگیز یک مدیر از بودجه یک سال تئاتر؛ تنها به اندازه یک نمایش!