مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 14:152023-11-25سياسي

ضرورت برخورد قاطع با سودجویان دخیل در ساخت و سازهای غیر مجاز در اسلامشهر


فرماندار شهرستان اسلامشهر بر ضرورت برخورد قاطع با کارچاق کن ها و سودجویان دخیل در ساخت و سازهای غیرمجاز که 13 نفر از آنان نیز توسط جهاد کشاورزی شهرستان شناسایی شده اند تاکید کرد.

- ایسنا/تهران فرماندار شهرستان اسلامشهر بر ضرورت برخورد قاطع با کارچاق کن ها و سودجویان دخیل در ساخت و سازهای غیرمجاز که 13 نفر از آنان نیز توسط جهاد کشاورزی شهرستان شناسایی شده اند تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین حبیبی در جلسه ستاد پیگیری و مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه همواره تاکید ما به شهرداری ها، بخشداری ها و دستگاه های مسئول در این زمینه پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز بوده اظهار کرد: مدیران مربوطه در این حوزه نباید هیچ ملاحظه ای برای عمل به وظایف خود داشته باشند و با همت و جدیت قانون را اجرایی کنند.

وی با اشاره با آزادسازی 194 هکتار از اراضی کشاورزی و اعاده به وضع سابق 665 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در سال جاری گفت: با مدیران متخلف در زمینه ساخت و ساز غیر مجاز برخورد می شود، نامه زدن و اطلاع دادن کافی نیست و باید اقدام میدانی برای جلوگیری و پیشگیری از این تخلفات انجام شود.

فرماندار شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه برخی کاستی ها به افزایش ساخت و ساز غیر مجاز در شهرها منجر می شود، گفت: به عنوان تاخیر در بازنگری و ابلاغ طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت برخورد قاطع با سودجویان دخیل در ساخت و سازهای غیر مجاز در اسلامشهر

ضرورت برخورد قاطع با سودجویان دخیل در ساخت و سازهای غیر مجاز در اسلامشهر