مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 17:202023-12-03اقتصادي

همه چیز درباره فروش اوراق مرابحه ارزی


بانک مرکزی چندی پیش در راستای تأمین مالی برای تکمیل پروژه های ارزآور، «دستورالعمل اجرایی عرضه اوراق مرابحه ارزی» را ابلاغ کرد و در این راستا امروز اولین اوراق مرابحه ارزی با تامین مالی 100 میلیون یورویی در مرحله اول، - بانک مرکزی چندی پیش در راستای تأمین مالی برای تکمیل پروژه های ارزآور، دستورالعمل اجرایی عرضه اوراق مرابحه ارزی را ابلاغ کرد و در این راستا امروز اولین اوراق مرابحه ارزی با تامین مالی 100 میلیون یورویی در مرحله اول، از سوی شبکه بانکی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 17 تیرماه سال جاری، بانک مرکزی در راستای تأمین مالی برای تکمیل پروژه های ارزآور ملی دستورالعمل اجرایی عرضه اوراق مرابحه ارزی را از طریق مرکز مبادله ارز و طلای ایران، در بخشنامه ای به شبکه بانکی ابلاغ کرد.

بانک مرکزی با هدف تقویت تشکیل سرمایه ثابت و تامین منابع ارزی برای تکمیل پروژه های ارزآور ملی، نسبت به صدور مجوز عرضه اوراق مرابحه ارزی وفق دستورالعمل اجرایی پیوست به منظور اجرا یا تکمیل طرح های سودآور اقتصادی و صنعتی بخش خصوصی در داخل کشور، اقدام می کند.

بر اساس این دستورالعمل، اوراق مرابحه ارزی، اوراق بهادار ارزی است که نشان دهنده مالکیت مشاع دارنده آن در دارایی مالی یا دینی است که بر اساس قرارداد مرابحه حاصل شده و دارنده اوراق، مالک و طلبکار آن دین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز درباره فروش اوراق مرابحه ارزی

همه چیز درباره فروش اوراق مرابحه ارزی