مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 11:452023-12-06سياسي

تمایل وزارت ارشاد به برگزاری نمایشگاه مطبوعات قبل از انتخابات


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برپایی نمایشگاه مطبوعات تا قبل از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی را اتفاقی مثبت قلمداد می کند که به نشاط سیاسی می انجامد.

- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برپایی نمایشگاه مطبوعات تا قبل از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی را اتفاقی مثبت قلمداد می کند که به نشاط سیاسی می انجامد.

محمدمهدی اسماعیلی ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ در حاشیه برگزاری کنسرت همراه با خاطره ها به رهبری مجید انتظامی در تالار وحدت، در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا درباره برگزاری جشنواره مطبوعات در سال جاری، پاسخ داد: دو سه ماهی است که برای برگزاری جشنواره مطبوعات آمادگی داریم و حتی قصد داشتیم جشنواره را در آبان برگزار کنیم.

در حال حاضر نزدیک به انتخابات هستیم و فکر می کنیم برگزاری جشنواره به نشاط سیاسی جشنواره هم کمک می کند.

در این زمینه بخوانید: بیم و امیدهای یک خبر 24 ساعت پس از اعلامِ وزیر بر اساس این گزارش، آبان ماه امسال بود که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت وگویی برپایی نمایشگاه مطبوعات در سال 1402 را تایید و تاکید کرده بود در این مسیر چشم به همراهی و هم اندیشی با اهالی رسانه دوخته است.

اسماعیلی حالا در پاسخ به ایسنا در این زمینه تاکید می کند که اگر بتوانیم با وزارت کشور و دیگر نهادها همکاری کنیم، در یک فرصت خوب جشنواره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمایل وزارت ارشاد به برگزاری نمایشگاه مطبوعات قبل از انتخابات

تمایل وزارت ارشاد به برگزاری نمایشگاه مطبوعات قبل از انتخابات