مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 15:352023-12-08بين الملل

دولت رام الله: در حال مذاکره با آمریکا درباره طرح مدیریت غزه پس از جنگ هستیم


نخست وزیر دولت رام الله اعلام کرد، تشکیلات خودگردان فلسطین در حال همکاری با مقامات آمریکایی روی طرحی برای مدیریت غزه پس از پایان جنگ است.

- نخست وزیر دولت رام الله اعلام کرد، تشکیلات خودگردان فلسطین در حال همکاری با مقامات آمریکایی روی طرحی برای مدیریت غزه پس از پایان جنگ است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد آشتیه، نخست وزیر وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین با اشاره به احتمال مشارکت حماس در اداره غزه پس از جنگ اعلام کرد که هدف اسراییل برای از بین بردن حماس غیرواقع بینانه است و در عوض پیشنهاد کرد که آن را در یک سیستم حکومتی جدید قرار دهد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبلومبرگ، نخست وزیر دولت رام الله در موضعی خودسرانه افزود: پس از پایان جنگ، ترجیح این است که حماس به یک شریک کوچک در چارچوب سازمان آزادیبخش فلسطین تبدیل شود.

وی ادعا کرد که این به ساختن یک کشور مستقل جدید که شامل کرانه باختری اشغالی، نوار غزه و بیت المقدس شرقی است، کمک می کند .

آشتیه در مصاحبه با بلومبرگ فاش کرد که مقامات آمریکایی اخیرا با وی دیدار کردند تا در مورد طرح روز پس از جنگ غزه گفت وگو کنند و خاطرنشان کرد که دو طرف توافق کردند که اسراییل نباید غزه را دوباره اشغال کند یا قلمروی غزه را برای ایجاد یک منطقه حائل کاهش داده و یا فلسطینی ها را اخراج کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت رام الله: در حال مذاکره با آمریکا درباره طرح مدیریت غزه پس از جنگ هستیم

دولت رام الله: در حال مذاکره با آمریکا درباره طرح مدیریت غزه پس از جنگ هستیم